Min och Linneas dag

Jaa vad har vi pysslat med idag?
det har vart en fartfylld dag =)

Först på kaffe och prat med Jessica Jenny Magnus och Sazze och så gick vi i stan och kika lite..
Ni som vet hur liten bil jag kör nu, (josefins lilla minirejser) kan förstå att inte vagnen går in där, trodde ni jaa;) Men sara fixar allt böka in den i baksätet bara... liiite trångt men de gick =)

Och så fick vi parkeringsböter, sku vi kommit ner 5-10 min före sku vi sluppit de.. tusan!

ja just de sen for ja hem och efter någon timme kom jenny och hälsa på för vi sku till Fina och Ted och hälsa på Levi och han e ju så liten och gullig :)

Linnea e ju jätte stor om man jämför :p

Imorgon hoppas ja på att min telefon börjar funka igen

Och nu hoppas ja allt börjar reda opp sig.. har vart lite berg och dal bana med allt sku ja säga men hoppas allt blir bra nu och mindre jobbigt :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Han är större än man tror minirejsern!

2013-01-15 @ 23:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0