Ber om ursäkt i förväg!

om någon tar illa upp eller om ja gör så någon känner sig uthängd nu men dom senaste dagarna har ja underat mycket.. på allt möjligt...
 
Och jag har jätte fina vänner Löööv yah aaall;) 
vi är några stycken brudar som alltid hänger ihop och de här med kärleken, har ju varit lite krangligt för mig nu på sistone..
började fundera på mina vänner och deras förhållanden
och kom fram till att shit vad mycket skit de har funnits inte bara jag som haft problem..
 
4 av mina kompisar har vart med på otrohet, dom förlät de och gick vidare är kära nu <3
3 av dom gjorde slut, flytta ifrån varandra någon månad och nu e dom lyckliga igen :) 
1 hade problem i början med ett ex och lite tjafs, nu är allt bra <3
1 bårkade hela tiden, for hem till sina förldrar och sov, pratade inte med varandra på dagar men nu e allt lugnt <3
 
så alla har tydligen haft stora prblem men nu e alla kära och de e lugnt..
Alla gör misstag och ingen är perfekt..
 
Förlåt om någon tar illa upp säg till isf ;p 

Kommentarer
Postat av: cindy

hihi vem av dom punkterna är jag? :) Om jag ens är med vill säga haha. Känner igen mig på två :)

2013-02-12 @ 12:43:34
Postat av: sara

haha du e den sista for hem och sov till dina förldrar ;p ni bråkaed ju hela tiden då förut.. men den ovanför är också du nu när ja tänker efter ;P

2013-02-12 @ 15:58:50
Postat av: Carola

Men usch vad mkt krångel :/

2013-02-12 @ 20:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0