Julafton!

Julafton ska vara en dag med glädje, familj, vänner, mys!!
Idag höll de på sprack, hade panik som fan..

Det är Kungsöår i år och vi sku firat där och sen nästa år är josephs brorsa hemma fast de e deras borta år.. (dom brukar vara i finland varannat)
Så då fick ja panik ville ju vara på båda ställena!

Joseph sa bara jaja de löser sig sen de e länge dit..
Nej de e de inte..

så sen imorse for han till stugan och dona så fick ja panik och försökte komma på en lösning
jag och linnea var ju i kungsö förra året och nästa år e jocke och dom i finland så då kommer vi vara i kungsö men i år så de sku vara logiskt att vara i lemland i år..
men hade ju sagt ja till kungsö och ja vet att Josefin blir galen, julen e viktig för henne

nåja ringde till bullen och sa att vi måste komma på en lösning för ja börjar gråta snart :p

så nu har ja kommit på en lösning

vi kommer att se på kalle anka, dricka glögg och äta middag i kungsö sen far vi till lemland och öppnar julklappar och umgås på kvällen :)

Löst!!
nu kan ja andas igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är INTE avundsjuk! Jag är ju sådär pallrig att jag vill va med min familj, inte är det ju samma sak att va med Roths föräldrar, vi har ju våra traditioner i vår familj och så ska det va! :P
En fördel med att va tillsammans med en invandrare att han har släkten på andra sidan vattnet ;) hehe.
Men ni löste det ju bra iaf:)

2013-12-17 @ 10:09:33
Postat av: sara

hahahah ja tur för dig :P men sen kommer han och säger att han vill att ni ska börja fara dit :p

haha jaa man vill göra som man alltid göööör juuu!!!

2013-12-21 @ 17:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0