Allt möjligt :)

jaha då var lilla jul helgen över..
 
vi var på marknaden, jag joseph linnea och jan. vi köpte rökt lamm (SUPERGOTT), laxost (SUPERGOTT!) och vantar åt mig :)
var som vanligt mysigt och gå runt där och träffa massa folk :)
Men asigt kallt var de jag som inte har någon jacka..
 
så efter marknaden tog ja linnea med mig ohc for till maxinge och köpte en vinterjacka och ett par vinterstövlar :)
 
Så ser jackan ut och stövlarna e svarta med snören hela vägen upp och lurv :)
 
Jo sen kom Cindy och Mimmi en sväng och sa hej okcså de var trevligt har ju inte sett Cindy iaf på jätte länge :S
På kvällen kom josefin till oss drack vin prata skit och hade de trevligt.. Sen sov hon hos oss också:)
joseph for iväg och spela han :p
 
Här kommer en bild på lilla tomten, hittade i telefonen, måste tömma lite ibland :)
 
 
 
och en på Mike bara några timmar gammal eller nästan ett dygn:)

Sådär de var de de :)
Kommer en fin text också när ja ändå håller på som ja hitta på jobbets toalett:)
 
 
Pussoch kram på er:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jippi, det var roligt att ses :-) borde vi göra oftare!

2013-12-06 @ 18:44:54
Postat av: sara

jaaa och verkligen göra de å.. inte bara säga de :P

2013-12-07 @ 08:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0