ooops i did it again!! :o

Aldrig lär man sig!!
kommer ni ihåg att ja förut skrev om att ja mejlade min hyresvärd att ja ville flytta och säkte lägenhet hos honom för de var mögel i lägenheten men som ja inte visste att var min hyresvärd förän efteråt....
 
Tror ni inte lika fan ja gjort samma sak igen? :p
 
Som vissa vet så har vi lite ohyra i lägenheten och ja vill flytta bums så ja hörde mig för med landells om dom hade något ledigt åt oss..
Mejlade dom och beskrev att vi har ohyra i lägenheten och vad vi har och att ja vill flytta med det samma för ja vill inte bo där med en lite bebis och usch och blä...
hon svarade och skrev att jo vi har en 4a i bamböle om ni vill ha så ring mig.. Det här hände typ förra veckan
 
Men sen ville inte Joseph utan vi har lite andra bostads planer just nu :D
 
Och sen får vi ett brev på posten att vi ska ha möte om ohyran och hur vi ska få bort den blabla
"Mvh patrik landell och disponent Ramona!"
 
Jahaaa klicka de för sara nu har ja mejlat min egen disponent igen och slängt skit på den här lägenheten vi har nu för att vi ska få en ny men då har ja ju mejlat min disponent och svurit över hur skit hennes lägenheter är... BRA SARA FLÖJT!! ;D
 
Och så en annan grej som är häftig!!
Jag och Joseph skickar ALLTID mess åt varandra/ringer/skriver på fb på samma gång till varandra asså alltid!!
 
Idag for han på kaffe till peter före vi sku äta och så efter 2 timmar sku ja skriva åt han på fb och precis när ja trycker på sänd så skickar han också... HAH på samma jävla gång igen de e så häftigt!!
 
Börjar bli dåligt med bilder inge kul och läsa för er om de inte e lite bilder men min kamera kabel är ju i förrådet någonstans och jaa de suger ju för då kan ja inte lägga in dom..
 
Har också fått reda på 2 kompisar som är gravida den här veckan.. så jääävla roligt med bebisar ;D iiih ja vill också vara gravid igen.. de e så härligt när man känner sparkar och allt..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha du e nog rolig du!! Men vad hat ni för ohyra??

2013-08-26 @ 20:27:54
Postat av: sara

det är kackerlackor :S men dom ska sanera här någge snart så då försvinner dom för hoppningsvis.. men iget man störs av dom kommer fram på natten och vill äta maten av en.. asså torrvarorna så dom ar vi måsta slängt har inte sånt längre bar ris och de har vi i glasburk så dom inte kommer in iden.. annars i kylskåpet.. har fällor också som dom fastnar i men vi har inte mkt om man jämför med vissa andra

2013-08-27 @ 11:41:16
Postat av: Johanna

Nämen oj! Visste inte sånt finns här. Läskigt, jag hatar ju insekter och sånt där så jag sku inte klara det. Men kan ni bo där ändå medan de sanerar? Och vad ha Bullen hittat bostad? Nyfiken :)

2013-08-27 @ 13:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0