Min kompis Fina

Jag har en kompis som heter fina
Hon är en av mina bästa vänner och satte och fundera när jag åkte bil vi är ganska lika varandra..
lyssna på de här..
 
* Födda och uppvuxna i Kungsö
* Ända sen vi träffades på en råddjurshippa och ja fråga om hon ville komma med mig och pappa hem och hämta stövlar har vi hängt ihop
* vi gjorde allt tillsammans, jag kom med till hennes alla släktingar och hon till mina, vart vi än for så  var den andra med
* vi gick i KHS i samma klass
* vi hitta karlar som dom också är rätt lika varandra
* vi skaffa hund på samma gång skiljer bara några veckor mellan dom
* vi flytta båda till hammarland blev grannar
* skaffar barn på samma gång ungefär skiljer 5 mån på dom
* bor i våra karlars hemkommuner
* rider tillsammans och har de som starkt intresse båda 2
* hon är gudmor åt Linnea och jag är åt Levi
 
 ja finns massor som vi e lika varandra.. ganska häfitgt om ja får säga de ;p
Min gullefina kan verkligen räkna med henne i vått och torrt <3
 

Kommentarer
Postat av: Finis

Hhaha du e söt! <3

2013-08-26 @ 21:33:11
Postat av: Carola

Naaw..men du glömde ju att ni är kusiner å!! ;) hihi

2013-08-28 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0