Senil och kaos i köket

Glömde berätta att jag som ni vet är inte mästerkock och ska helst inte vara i närheten av ett kök :p
Men ja skulle baka kladdkaka och hade datorn på bänken för att se receptet och ovanför datorn höll ja på mäta upp mjöl....
Slutade med att datorn blev vit av allt mjöl jag tappade över den!
 
Och så köpte ja hem aromat som ja sku fylla på i burken, Locket satt som fan så ja tog i med en kniv i en av hålen och SPRÄTT så flög den bakom ugnen så nu msåte man vara försiktg om man ska ta aromat..
 
och så e ja lite senil och klantig 
 
Min vagn, sufletten..
De sitter 2 skruvar me muttrar som håller iho hela sufletten så att den funkar över huvudtaget.
och ena har ja tappat någonstans så for in till byggvaruhuset och sku köpa en skruv och en mutter
Jag: jo hej ja ska ha en sån här skruv och en sån här mutter
Han: jahaaaa okej kom med så går vi och kikar
han letar fram den och så väger han den och säger
Jaa jag tror vi bjuder på den här den väger så lite så de blir under 5 cent och betala
jag jahaa men tack :D:D
 
kommer hem ska ta fram skruven och muttern men nej BORTA! då har ja tappat den :p
så måste fara in och göra samma sak igen :P Pinsamt..
 
Senare när ja sku till saltvik, hade ja med mig rökt fisk och sallad. men kommer fram och har glömt de godaste. Såsen :S åååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0