host host hostelli host

Mitt liv är så bra just nu :) Härliga vänner har ja!!
 
Igår kom några av dom hit..
Fina Jessica Jenny och sen kom mimmi en sväng också..
vi käka kladdkaka och snacka skit om vanligt ;) 
Linnea somna först halv 10 ;p 
blir lite så när man måste var vaken och pola :p
 
Sen hann ja bara sova 1-2 timmar så fick ja världens host attack --> Linnea vakna --> jag fortsatte hosta---> Linnea blir jätte rädd för mig ---> gallkriker och gråter---> tar upp henne men hon e ju rädd för mig så vill inte vara nära mig.. 
Efter en stund slutade hon skrika och gråta så prova ja host igen för att försäkra mig om de var de eller magen nu när vi börjat ge yckling
men nej de var hostan hon börja igen..
 
hmm och var ensam inatt så kunde inte ge henne till Joseph.. 
kändes hemskt att hon var så ledsen och rädd och hon ville inte att a sku trösta henne :( 
efter en stund somna hon igen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0