Helgen som gått

Vad har jag och min lilla familj gjort i helgen då? 
 
Fredag: Kom hem från saltvik, lagade lite pureer åt linnea, sen for ja till stan och köpte en ny laddare till telefonen eftersom de hänt amma sak igen att den antagligen legat i vattnet och rostat sönder, FAST jag alltid kollar att den inte ska göra de!!
Men dom hade bara bil laddare för tillfället så fick bli en sån måste ju ladda telefonen liksom!
Sen plocka vi upp Fina och Levi och så for vi till Tanja på Kaffe och bebis Bus :) Alltid lika trevligt :) 
 
Vidare till Johanna och Jocke, där dom elda STOR brasa och vi kärringar satt inne och titta på ic fundera på vad vi alla sku äta till middag, en timme senare kom vi fram till att vi hämtar pizza, så kärringar och barn in i bilen efter pizza :p
blev där hela kvällen och sen hem och tutta
 
Lördag: var de Babysim med Moster Josefin :) Vi dök och provade flytväst gen :) KUL!!
Sen for vi hem till mig, Linnea sov och vi käka lunch och så kom Stefan Viktoria och Tuva över på fika...
Sen for om iväg och jag och Josefin for vidare till Kungsö och slappa, träffa Annmarie och Totte som kommit över helgen från svedala..
Vidare därifrån for jag och Linnea och spenderade kvällen med Jenny och Ida i Idas nya lägenhet hon bjöd på äppelpaj, så gott!!
Vart där en stund och så hem och sova :)
 
Söndag: Idag sov vi till halv 7, busade och myste i sängen efter en stund blev Linnea trött igen och somnade om sov till kvart över 8 :)
Så småningom ska vi till Sleipner med Gudmor Jenny och kolla på andra Gudmor Fina som ska tävla dressyr, sku haft Linnea i kungsö och sova medans men dom hade planer och farmor Lilian är bortrest så hoppas hon sover där så ja slipper släpa vagn överallt!! :p
 
Ikväll ska vi hela lilla familjen till Josephs Bror Jocke och Pia och kolla om vi hittar någge kläder åt linnea som dom sku kasta så ska dit och ta lite :) antagligen fika också
 
Så den här helgen har verkligen gått i fikats tecken och med det har ja väl gått upp 20 kg ;)
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0