Förkyld

Ja har varit frkyld i 3 dagar nu :S jobbigt.. tur att de finns nässpray så man får lite luft ibland iaf :) 
 
Igår var josefin här hela dagen och sen for vi till Kungsö, käka middag och busa hel kvällen.
 
Idag var vi på klapp och klang till folkhälsan.. de var väl skoj.. Fina Catrin Jenna och Johanna var också där med Levi Maja Molly och Melvin såklart :) 
 
sen for vi och käka till Great och så hem..
Ikväll skulle jag och fina vart å pernillas powerpuls men ja e ju förkyld så hoppar den här veckan :S
De e intervall träning, löpning och ute träning :P
ibland har vi med pilatesbollar, kettlebells och sånt kommer nog bli kul när vi kr igång nästa vecka :)
 
Ikväll ska ja bara mysa och få bort förkylningen ;) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skoj med powerpuls! De måste jag testa någon vecka.. e d bara komma när man tycker? jag menar att man inte måste gå varje vecka ?

2013-04-03 @ 19:44:08
Postat av: Emma

Power pulsen va jobbig när jag va med.. Men de är ett tag sen. Det är bara att komma när man vill johanna! ;D

2013-04-03 @ 21:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0