Tränatränatränaaaa

Jag vill börja träna igen!!
Har gått ner bra i vikt nu, eller de gjorde ja nästan direkt försvann "gravid kilona" de var skönt men nu vill man ju bara fortsätta och bli slimare och snyggare :p
 
Men någon som tränar på avancia av mina kära läsare? 
vill ju inte ha årskort bara månadskort.. vet ju inte hur länge jag orkar eller när ja ska börja för den delen heller :p
 
var på lunch idag med jessica, jenny catrin sazze nathalie jenna Och jenny svarade ja på att bli gudmor åt linnea så nu har vi Fina Jenny och Adde :) ska se om vi ska ha någon till eller om de blir bra sådär.. 
Dop blir de iaf i oktober :)
 
tog bort sakerna från tjäna idag sålde för 60 euro, fick 17.. ite lika bra som sist.. 
Nu ladda ner veckans avsnitt av Sons : )

Kommentarer
Postat av: Carola

Hihi, vad kul att ni valde Jenny till gudmor också :) Det var ett bra val kan jag säga, hon är världens bästa moster så hon är nog precis lika bra gudis också! :)

2012-09-18 @ 21:33:19
Postat av: Anonym

jaa! Moster & Gudmor åt sötaste barnen evaahh :D jag måste vara en lyckans ost! :D

2012-09-18 @ 22:13:41
Postat av: Jenny

oj, det var av mig :p

2012-09-18 @ 22:13:54
Postat av: Jenny

btw, visste ni datum på dopet redan?

2012-09-18 @ 22:17:57
Postat av: Linda

Jag Tränar på Avancia de gånger jag kommer mig iväg ;) hänger gärna med dig om du vill ha sällskap!

2012-09-19 @ 13:40:06
Postat av: Sara

Jo ja tror vi gjorde ett bra val där ;p Jenny du är så bra ! :p

Vi har nog bestämt datum nu ska vi bara prata med prästen och se att de går att ha då sen kommer de inbjudningar :)

Okej ja de sku ju vara bra Linda ska bara se när ja får käppen ur arsulet och fixar kort osv :P

2012-09-19 @ 17:09:03
Postat av: Jenny

okej bra saris :) tänkt bara att ja hinner få ledigt, jobbar ju ungefär 99% av mitt liv :p

2012-09-19 @ 20:23:09
Postat av: ida

tjihhuuuuu! jenny är ett bra val tycker jag!

2012-09-22 @ 10:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0