Söndag

Och linnea blir 3 veckor idag.. 
Hon har börjat få ont i magen tror ja iaf.. hon skriker på kvällarna och ger man mat så spyr hon upp de bara och dom på bvc sa att om dom har bara liite ont i magen tror dom att dom e hungriga men dom e ju inte de på riktigt så dom bara spyr upp allt sen..
men hon ligger ju och trycker så är väl hård i magen ? 
har köpt droppar som ska ta bort gaserna.. 
hoppas dom funkar..
 
Men pappans famn är bra igår när han tog henne så ba tyst :p 
Kankse hon kände att ja var upprörd när hon bara skrek och inget funka :p 
 
Nåja nog bebis prat ;p
 
Imorgon ska vi till Cindy allihopa och de ska nog bli nice ska se på hennes hus och så får man ju träffa alla : ) 
Annars har ja inte gjort så mkt
jo mimmi och jag var ute och gick idag när lillan sku sova vid halv 12 så gick vi 1 timme och en kvart :p ojoj de var duktigt tycker jag som inte rört på mig på evigheter ;D 
 
annars har ju stefan tuva josefin och jimmy vart här i helgen.. vi spenderade hela gårdagen med dom först här sen i kungsö.. Tuva är ju så stor och  duktig nu kan liksom prata med henne och hon springer på :) Bästa åldern tror ja!! :)
 
Nu ska ja lägga mig och vila bredvid min lilla skruttis!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jobbigt :/ hoppas det löser sig med dropparna jo!
Stackars gulle.
Du tar väl med henne ikväll? :)

Svar: Jo ja tar med henne ikväll :)
saraflojt.blogg.se

2012-09-10 @ 11:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0