Lever i synd

Jag och min karl lever i synd.. Vi är ju inte gift och har fått ett barn?? herregud!!
Så låter det när man får hem papprena från kommunen "vi har fått till kännedom att ni har fått ett barn utom äktenskap" typ och måste komma in för faderskapserkännande. 
Men vadå gifta kan inte ligga runt då och vara otrogna? ;p 
 
Fick också hem dop papprena. Ska väl ringa prästen och sånt för att fixa med det
Fina tackade Ja till att bli gudmor också :D
Så nu har vi Fina som gudmor och Adde som gudfar för tillf'ället.
 
Ikväll var jag och Linnea och handlade med Mimmsan medans pappa Joseph var på äventyr 
jag köpte 2 fleece onepieces åt oss men den var för liten för han : / så nu har jag 2 ist en grå och en rosa.. 
 
Nu ska jag försöka sova lite, Linnea sover som en stock i sin säng hon har just badat och då sover hon alltid efteråt..
Imorogn upp tidigt (8) är van att sova till 10-11, vi ska med Fina och hämta barnvagn.. 
 
Usch va ja skriver och skriverf om ingenting egentligen nu slutar ja, och fortsätter säkert imorgon..

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja det känns så jääkla föråldrat det där att man måste skriva på faderskapserkännande om man inte är gift..dessutom kan man ju ändå ljuga om man nu su vilja det så :P So whats the point...bara för att nån nisse ska ha att göra med sina förbenade papper :P

2012-09-05 @ 08:50:19
Postat av: Jenny

var köpt ni onepiece? :) sku ni hämta vagn från sverige?

2012-09-05 @ 09:09:27
Postat av: Sara

haha ja precis.. Fyfan vad onödigt egentligen.. :p

Jenny vi köpte dom på sparhallen 13 euro :p nej ifrån godby bara inte från swedala :p

2012-09-05 @ 10:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0