Uppdatering

Nu var de ett tag sen igen, men som ingen missat så har snön och halkan kommit..
Och jag min meskärring vågar inte köra eller så om ja kör går de 50 så ursäkta alla som hamnar bakom mig.. 
 
Men har lite trauma sen förra vintern när ja låg i diket och nu har ja ju en liten sessa att tänka på också :) 
 
Jaa snart är det dop också, eller om 2 veckor.. Sen ska vi ha lite fest på kvällen för dom som vi inte kunde bjuda på dopet, skulle väl bli 100 pers om vi sku bjuda alla
så då iaf ska ja ta min "fyllepremiär" och arken! äntligen ut och dansa hela natten och ha så kul..
jag ser framemot det :) 
 
Gulle mamma skulle vara barnvakt kommer kännas konstigt att inte min lilla bebis sover hemma då.. :( 
Men måste ju få komma ut och ha kul med kompisarna någon gång måste ju vara den första:)
 
Om ni inte gjort de förresten gå och kolla på jennys halloween bilder på henne och Roth, jävlar vad häftigt du e så dukitg jenny
Ja är impad:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0