Storlek 56

Jag och Joseph var med lillan till BVC imorse,
Hon väger 4315 och är 58 cm lång, men ja tror hon mätte lite fel så kankse 56-57
"Fin tös! Söt =)
får ersättning och växer bra" var kommentaren :) 
 Hon fick också sin första vaccination, mot rotta virus.. Hoppas hon inte får såå ont i magen av de!
Sen var vi vidare till Läkaren på undersökning, allt var bra hon skratta åt läkaren hela tiden och han kolla alla reflexer och allt var bara bra =) Stolta föräldrar!!

så jag for hem och rensade bort alla 50 kläder, några kan hon ha ännu men börjar väl gå över till storlek 56 nu, haha hon är så liten :) 
Nu tuttar hon men borde vakna snart.. 
 
Igår gjorde vi dopkorten också, så ikväll ska dom köras ut och skickas iväg.. 
 
Missade min efterkontroll idag också, hade slarvat bort lappen och igår fick ja inte tag på dom när ja skulle höra när den var men den var idag :p 
så måste ringa efter en ny tid, och när jag skulle ringa idag så precis när ja sku trycka på ring så ringde dom från andelsbanken och ville att vi sku starta sparkonto till Linnea.
asså dom e skitjobbiga dom ringer hela tiden och vill att man ska skaffa de ena och de andra.!
Var glada över att ja har ett konto där över huvudtaget tänkte jag.
 
nu ska ja slappa på soffan lite till tills tjejen vaknar..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0