Solen skiner och livet leker

Idag är en bra dag :)
Solen skiner, hunden luktar gott (hund) och är mysig.
Min sambo är busig och kärleksfull
Dotran ligger och tuttar i våran säng och är underbart söt!
 
Idag är skrutten 7 veckor gammal :) Shit! snart 2 månader, ett halv år 1 år och snart ränner hon på arken om de finns då :p 
 
Påtal om det vi måste väl dra ihop någon mamma vinkväll eller liknande..
vi fundera på om joseph sku ha pappa konjak på samma kväll fast vi har de var för sig på olika ställen och sen så träffas man ute, för jag måste ha med mig honom första gången ja super annars hittar ja aldrig hem kan ja ju berätta för er! :p så det är ett måste.
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

ja säg till i tid bara så man kan ta ledigt:D
passa på efter dopet ;)
lika bra att bullen är med o håller koll på dig att du kommer hem! fjunis måste ju ha sin mamma hemma :)

2012-10-07 @ 19:18:21
Postat av: Anonym

jaaa va roligt att höra att du e så glad, så ska det va :D
ja roligt med mammasup :D

2012-10-08 @ 20:55:03
Postat av: Jenny

oj jag är anonym :p

2012-10-08 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0