Måndag

Ny vecka, 
var på efterkontroll imorse allt såg ok ut så nu bara ja fått lön nästa månad och dopet och allt är över ska ja väl försöka masa mig till avancia
Kan ju alltid hoppas att ja lyckas ;)
 

Kom hem och så ringde fina jag och Linnea for med henne efter kissin till godby..
stackars kissin! 
 
hemma bara och försökte få min bebis att sova som inte gick så bra idag men ist somnade hon halv 9 ikväll.
 
cindy och nitro var här och sällskapade mig rex och linnea på en promenad idag också 
skönt att komma ut och få sällskap också :) 
 
Ha en trevlig kväll mina vänner !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får gärna promenera med mig också någon dag, lösdrivare som man är(heter det så?:P)

2012-10-23 @ 18:34:46
Postat av: Sara

men har inte du massa ont överallt bara ? så du inte kan ?

2012-10-23 @ 18:41:48
Postat av: Johanna

Sedan bebis fixerat sig har det blivit som dag och natt. Beror antagligen på att bäckenet hålls stabilt !:) har skrivit de på bloggen också för ett tag sedan. Så e du sugen på promenad någon dag är de bara att höra av sig:)

2012-10-23 @ 18:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0