Kylskåp, tvätt, däck

Sådärja nu har vintern kommit på riktigt :) Det är jätte mysigt och fint ute ju =) 
Men när de blåser så mkt låter de som de åskar hela tiden och snart åker vi väl ikull med vårt sneda hus :p
 
För en stund sen for pappan och barnet iväg till stan till gammelfarmor dorothy skulle hjälpa henne julpynta och hälsa på, jag blev hemma och jag har städat ur kylskåpet!?! jo ni läste rätt :p
 
 
Och så ringde vi rollic tyckte de var på tidne att få på vinterdäcken nu men dom hade inte tid föräns på måndag morgon så får väl sitta inne hela helgen eller åka med mina underbara kompisar ;p 
Vill ju på lilla jul marknaden imorgon iaf och sen ville josefin umgås så de ska väl gå :) 
 
Vad ska alla göra i helgen? 
 
oj nu blev tvätten klar så ska hänga upp den men yessbox nu fick ni veta lite om mitt liv igen vi hörs 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0