Helgen som gått

Fredags var ja på jobb till halv 4 och efter det for jag och körde hjärtat till sund
och så for ja vidare till Jenny och Roth..
vi kolla hockeyn och dom drack och vi skratta och ahde kul :P
Efter hjärtat till sund igen och hem och tuttade.

Igår steg vi upp och for efter vår bil :)
for till stan och släppte av hjärtat, han sku tatuera sig..
och så sku jag vidare till Johanna och gå med henne som inte hänt på år och dar :p vad sa du johanna att de var 6-7 veckor sen vi sågs? :p

men såklart så starta ju inte bilen så den har samma fel ännu fast startmotorn är bytt så de blir att fara in med den ikväll igen då..:/

jobbigt när de inga funkar som de ska...

Sen på kvällen var vi till sandra och jimmy käka laxrullader till förrätt, grillad oxfile och hemmagjord potaissallad och sen vanilj pannacotta med frukt till efterrätt :D
fyfan vad gott de var :D

sen spelade vi kubb såklart :D
jag var då såklart på de vinnande laget
Jag
Jimmy
Toffe
Pontus
Emma
 
Mot

Hjärtat
Sandra
Hanna
Svensken
Paati

haha ja de var kul :D
hem och tutta och idag e de söndag, vilodag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0