Mardrömmar plågar mig

jaa de gör dom verkligen!
I förrgår natt drömde jag om att jag fick missfall, lipade och lipade, På riktigt också i sömnen men i drömmen fatta ingen varför ja var så ledsen
Inatt drömde jag att jag och hela min familj och vänner va på viking ovh den for över, för de var så höga vågor.. (har drömt den här drömmen 4-5 ggr nu)
och Jenny Gisela Fina och Bullen dog, men ingen fatta då heller att ja var ledsen.. lipa hela natten igen!
Mimmi tyckte vi sku faraoch shoppa och ingen brydde sig att dom hade dött..
Jessica messa mig efter en dag och sa att hon var påväg från båten då, men hade inte sett bullen..
fyfan :p
Så vakna ja gick upp och pissa med tårarna rinnande längs kinderna :p och när ja går och lägger mig igen tror ni fan inga att de börja igen samma dröm??
Det är jobbigt när de blir så :S :P
Kom hem så sent igår så han itne ta några bilder men idag LOVAR jag :)
Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0