19+0

Yess Imorgon har vi gått halvvägs :D Tänkte ja sku lägga upp bild på magen :)
Men nu e ju inte gubben min hemma och kan hjälpa mig.. Men imorgon eller ikväll kommer de :)
Var till Mvc imorse. alltid lika roligt, Monica vår barnmorska är helt underbar!! ja älskar att gå till henne!
allting såg och lät bra.. Hb, Blodtrycket, bebisens hjärtljud låg på 156 hade 154 förra gången..
Och idag mätte vi magen för första gången också så nu ska de också börja göras :)
hihi så spännande!
Börjar mer och mer inse att de närmar sig och snart har vi en liten bebis och mysa och snusa på! Underbart, blir nästan tårögd när ja tänker på de :p
Sen spenderade jag hela dagen med syster, hon lagade special frukost åt mig,stekt bröd med sylt och stekt ägg ovanpå;P haha annorlunda men de var nog gott :)
gjorde inte så mkt lite ärenden på stan.. Köpte 2 pussel,ett 300 bitars och ett 500 s nu ska ja och joseph ha någge och göra :)
var till tandläkaren också och tog bort tandsten :( BLÄÄ! och åkte bussen hem..
Nu borde ja gå på långpromenad med vovven och sen sku ja villa simma ska se om ja får med mig Fina:)
pussochkram

Kommentarer
Postat av: Carola

Snart hälften!! Herregud när tusan hände det?? SHIT vad fort det går :D :D



Hihi, har aldrig hört någon som INTE tycker om Monica..alla älskar henne :) Men hon är ju riktigt rar och bra så inte så konstigt :)

2012-03-22 @ 13:53:33
Postat av: Jenny

fan vad mysigt jaa, jag vill att du ska få bebis nuu! :)

2012-03-22 @ 14:50:55
Postat av: Sara

Jaaa nu har de plötsligt gått halva tiden :) Bara lika länge kvar sen är vi föräldrar :D <3

2012-03-22 @ 20:19:17
Postat av: Inger

Nu går de undan , snart kommer den ;) Må så gott !!

2012-03-23 @ 07:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0