Tabbar

Måste bara skriva av mig lite ;p har inte gått sådär jätte bra för mig på sistone :p
tycker ja haft en bra period nu men nu på sistone har de börjat fara igen..

Var tex på rollic här om veckan och skulle balansera däcken men de var inte de som problemet utan att de fattades en "distansring" ? på ena däcket så ja sku behöva 4 nya fälgar och däck säger han där killen..

Jag funderar en stund och tittar på han och frågar men var ska ja få tag på de då??
Han tittar väldigt drygt på mig och säger "du är på en däckfirma! " och går därifrån :P

oops ;p

I veckan skulle ja vara duktig och höra runt på lägenheter, jag mejlade kommuner och frågade om dom hade något ledigt till mig som var i kris..

Mejlet löd ungefär såhär
Hej jag (sara flötjt) och min sambo (joseph berglund) letar ny lägenhet helst en 3a.
Vi väntar tillökning i Augusti och har även en hund.
Vi är lite desperata eftersom vi har hittat fukt i våran lägenhet och vill inte bo där när vår bebis kommer.
tak på förhand sara.

Efter en dag fick ja svar från lemland

Jo jag har en 3a i hammarland som ev blir ledig idag om dom säger nej isf får ni den .

Yeiii tänkte jag, okej vad är adressen? det låter intressant

Jo den finns på mariavägen 13

Fuck!! (Det är här vi bor)

får svar igen, dom sa nej önskar ni en visning?

Svarar inte och får igen mejl, annars måste vi gå vidare i kön

okej svarar ja vi är inte intresserade!

Nu till de pinsama ;p jag mejlade altså till våran disponent utan att ja visste de och klaga över att vi har fukt i lägenheten och vill därifrån.. saken är att ja inte berättat det åt honom ännu utan börja söka lägenheter innan och sen när vi flyttar tänker ja säga att jo vi har hittat fukt också..
HAHA
och idag när vi ska säga upp lägenheten så ringer ju inte jag iaf!! ;p


Det var någge till men ja kommer inte på de nu men ja återkommer isf :p


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fattade INGENTING av den där historien:(

2012-06-01 @ 21:45:09
Postat av: Johanna

Man måste läsa den 2 gånger :p toss sara hihi

2012-06-02 @ 06:11:52
Postat av: Jenny

haha du e söt

2012-06-02 @ 22:22:18
Postat av: Ida

Fattar fortfarande inte:( har läst tree ggr.

2012-06-05 @ 08:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0