Sommar fast ingen sommarvärme!

Har vart en bra dag på jobbet idag :) träningsundervisningens avslutning och sen tog vi de lugnt..

 
Jennifer            &    Jag

For till rollic och fick nya däck och fälgar till bilen och så hem.
Vänta på Fina och så stack vi in till stan där dom satt och drack fast de vart ganska kallt sen :s 

            
Carola,Roth,Jenny         Ida, Gisela,Terre,Camilla      Jag och Fina                 Carola och jag



Roth och Jenny

yess de var de de,
jag och fina for hem och gav h'starna mat och så nu ligger ja här ensam i mörkret för första gången här..
lite läskigt.. men han kommer väl hem snart :)

Puss och kram på er Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0