Mvc uppdatering

Var dit imorse. Alltid lika kul ja älskar och gå till Monica..

Gått upp 700 gram på 3 veckor och magan växt 3 cm :) Så allt som allt har jag gått upp 8,5 :) Skönt!

hjärtat slog fint också :) 140 ungefär..

och huvudet ner ännu :p
snart går ja på mamma ledigt :) bara en månad kvar.. ca 18 arbetspass kvar.

Fick däremot jätte ont i höften i förrgår kväll trodde de var någge som ja gjort på dagen bara men höll i sigh ela natten och hela dagen igår, såg ut som ja halta när ja gick, idag trodde monica de e foglossning men idag är de ju inget så, men kommer och går lite..
Men inte ska man lägga sig ner och vara "sjuk" och tycka synd om sig för det :)

Nu till stan med Fina en sväng innan jobbet kallar.. :p

pussochKram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja huj de e inge skoj när fogarna jävlas. Nej lägga sig ner och tycka synd om sig ska man inte göra, men som i mitt fall så storbölade jag varje kväll efter jobb pga hemsk smärta!och kunde knappt vända på mig från sida till sida. Så var försiktig bara, bra att du snart går på mammaledigt så kan du vara med mig :) Kramis

2012-06-13 @ 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0