32

Jaha hörni vecka 32 gick ja in i torsdags :O Slog oss igårkväll att oops bara ca 8 veckor kvar sen har vi än tligen våran skrutt :D

Har inte hat ont heller på några dagar så inte vet ja vad de var.. kanske de kan vara så att de kommer och går lite, beroende på vad man gör och så.

Har blivit väldigt glömsk nu på sistone, för några dagar sen låste ja upp dörren vet ja och nu e nycklarna hem borta, vi har ju 2 men ett par e borta ? vet i fan vart ja la dom.. :S
idag var ja och mimmi på loppis och så tappa ja bort bilnyckeln.. hitta den sen under ett lakan.. hmm :S

Köpte en fiskelina och massa drag :D så nu gör de inget om ja kastar bort dom, för dom e mina inte bullens :p
påtalom fiske igår fiska bullen och fick massa strömmingar så vi ha just stekt och ätit till middag, gott tror ja har ju inget smaksinne nu när ja e så förkyld..

Imorgon ikea :D

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag tror minsann det börjar bli das för magbild snart! :)



(Nej jag är inte alls "förtjust" i magbilder!?!? :p)

2012-06-17 @ 01:24:36
URL: http://jennaerika.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet tänkte på de :/p

2012-06-17 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0