Semester och jag är sjuk

Jaa min semester har börjat nu idag :) är ledig till nästa vecka tisdag så onsdag ska ja jobba och jobbar då bara ons-tors och fre sen e de min födelsedag och då e ja ledig helgen såklart =D
Då blir de lite party hemma hos oss :) Ska bli riktigt nice de..
Jag är sjuk också :( Förkyld och snorig, nyser som fan och får ingen luft..
Det är skit jobbigt och nu när ja e ledig oxå..
Dricka massa te bara och nässpray så blir de bra :)
Har ätit sushi idag, MUMS! Det är så jävla gott, min älskling har lärt mig äta de..
Imorgon ska vi och se på bio, Lejonkungen i 3D ska bli skit bra tror ja kommer väl sitta och lipa antagligen ;p
och i helgen ska vi och hälsa på tessan stefan och gulle tuva :D ska också bli skit kul saknar henne så <3
Nu ska ja fortsätta mysa med täcke och rex och gulle i soffan framför tvn :)
Ha de bra PussochKram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig gumman!

Åh vi kanske ska fara på onsdag och se på den.. så jag har nästan lyckats övertala P ;)

2012-01-24 @ 09:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0