FastlagsTorsdag

Ligger i sängen och har just laddat ner det nya avsitte oth så nu ska ja bara skriva lite snabbt och sen titta på de och de gör jag med mn frukost som består av hemvete och försk pressad juice :D Och mina vitaminer kom med på ett hörn där också ser ja nu :p
Igår sen när ja steg upp. kommer ja in i köket och ser att de e en röd pöl nedanför frysen?!? Wtf?
då har jag eller min karl kommit emot knappen som man stänger av frysen på så de var bara att börja kasta ut allt i snön och frosta av frysen ;p jätte roligt !
Och när ja höll på göra de så kom min kära syster hit och hjälpte mig bära lite saker till förrådet och så hade hon med sig lunch :) Gullig hon är!
Hon kom såklart med sin minirejser ;) Så nu har båda systrarna Flöjt nya bilar ;D Tack mamma och pappa :)
Sen vart de inte så mycket mera lagade köttfärs och makkaroner till middag och efter de for vi till jenny och roth och skulle sätta in stereon i bilen men då va de någon vit/svart grej som ska bytas och ska köpas idag :p så sen har ja stereo.. Tänker ju inte åka till sverige i helgen utan musik iaf :)
Köpte btw fastlagsbullar igår men vi åt dom inte så de får bli i dag :) Fastlagstorsdag, bättre sent än aldrig..
Ha en bra dag
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0