FastlagsOnsdag

Godmorgon folket!

fasen vad fina mornar/dagar de e nu :D snart är de väl vår, och sen sommar och då kommer bebis :D <3

Var ute i förrgår med rex en längre stund och busa i snön när solen sken och vi träna lite att han inte ska dra så mkt och de funka till slut var han ritktigt duktig ;D
min skrutt Puppie!

Natten till igår vakade ja med Cindy de var skit kul och träffa henne igen :) Nice

sen efter vaket sov ja inte mycket, in till stan med Fina och Jenny.
Köpte present åt tuva
kolla i butiker
Prata med minna
och så kom syster och visa upp sin nya minirejser ;p haha
passar nog henne :D
Fikade på havtorn och snacka skit och sen begav vi oss hem till hammarland igen :)

På kvällen var ja och Fina och simmade, fan vad skönt de var men orkar inte lika fort som vanligt.. Fina simma bara ändå en längd mer än mig :)
Hem och somna på soffan :)

Och de var ju fastlagstisdag igår men inte åt jag någon bulle för de så de får bl idag om de finns kvar någonstans?

I helgen åker vi till sverige :D
älskar och åka dit och träffa tuvagulle och på söndag fyller hon 1 år <3

Ha en bra dag allihopa
puss och kram



Måste bara tipsa om min virriga syster
http://flojtmoments.devote.se/
jätte rolig blogg med massa josefin citat ;p
Känner igen mig på ett konstigt sätt? haha just de ja har ju en sån bok!! Mimmi ;)
jag fick en bok med citat av mimmi när ja fyllde 21? som ja sagt genom åren och josefin har en blogg ;) kolla gärna :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA ja läste josefin-citaten, fyfan vad ni är släkt :D

2012-02-22 @ 15:20:38
Postat av: Josefin

haha, måste ju säga att man har sina stunder i den här släkten :P

2012-02-22 @ 17:03:16
Postat av: Sara

hahah ja vet ;p ja kände igen mig en aning för mkt.. men tur att de blivit bättre med åren ;)

2012-02-22 @ 17:10:54
Postat av: mimmi

HAHAHAHAHA ROOOOOOOOOOLIGT

2012-02-22 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0