Är ni kvar?

Ojoj vad längesen de var nu :O är ni kvar mina kära läsare? :p
ska bli bättre på de här, men har inte riktigt vetat vad ja ska skriva eller haft tid..
Men nu vet ju alla så ja kan lika gärna börja skriva om de också :) Att i Augusti ska de komma en liten bebis till oss:) iiiihihi :D
Jag och Joseph ska bli föräldrar, kommer bli så kul och spännande..
Vi ser verkligen framemot de och  är super lyckliga <3
Joo har ju mått skit från morgon till kväll men de gick över för någon vecka sen.. SKÖNT!
Yepp.. ikväll ska ja jobba, ledig imorgon och på söndag börjar ja vaka, 2 nätter bara:)
hoppas de går bra nu att ja orkar, sist ja hade nätter så orkade ja inte och ja mådde skit så de var inte  så kul men nu borde de ju gå bra igen då :)
Men fyfan vad KALLT DE E UTE! asså hur kan man leva i den här kylan???
Man får kramas och värma varandra mycket bara :)
Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis!!!! Haha... och jag som sa att det bara var att sätta igång när jag träffade er vid Finas mammas butik...fniss... Då hade ni ju redan fixat till det! HAHAHAHA! Grattis igen! Vad kul! :)

2012-02-10 @ 20:45:18
URL: http://contago.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

haha jaa de var redan fixat då:) Tack så mycket ska bli roligt=)

2012-02-11 @ 08:23:47
Postat av: Inger

Härligt och lycka till !!!

2012-02-11 @ 19:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0