Mycket gjort idag

Det känns som jag fått mycket gjort idag, fast ja har inte gjort så mycket.
Men ja steg ju upp 7 med älsklingen, sku till sjukan och ta flera blodprov (dom tror ja har havandeskapsförgiftning, högt blodtryck, huvudvärk, flimmer för ögonen och sånt har ja haft så nu har dom mig nder observation) så sen for ja till pommern, käka frukost och prata skit med Mimmi Kenneth och Janke :) 
 
Luncha me älsklingen hos hans farmor och sen tog ja bilen hem..
och klockan e bara 1.. 
:p skönt att inte sova till 12 alla dagar..
 
Ska hämta han sen halv 5 och så ska vi äta sushi MUMS!!
Ikväll vill ja ut i skogen och plocka svamp och förhoppningsvis få lite fart på skrutten där inne ;p
Om man sku hitta nå bra svampställe, har ett bra höstkantarell ställe men inte gul kantarell ställe.. : /
 
Min blogg är under omredigering.. Jenna är så gullig som gör de åt mig :) Jag fattar ju INGENTING och sen ska man ändra på flera ställen och koder och skit.. kan de inte var som på lunar? bakgrund - röd kommentarer - vit typ :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0