Äntligen!

Har jag fått min Pippi tröja :D äntligen äntligen efter ett års trånande så e den min :)
ska ha den på mig hela tiden!!

var i stan idag med fjunis och mimmi och malva, skruttisen sov hela dagen i bilen till stan, i vagnen i stan och i bilen påväg till kungsö och sen hem..
svängde in till kungsö och sa hej, fika lite och så efter pappan till godby och så hem och äta middag..

efter middagen kom Inger johanna Josefin och eva-maria och bella.. vi fikade med kladdkaka och saft, eller som inger fick Fitness kaka och "vatten" haha kom till hammarland på bantnings fika :p

Fick en fin potta och en haklapp av dom :)

Nu ska ja fortsätta se på discovery och inatt ska Joseph få ta skrutten en gång och ge henne mat i flaska. Kan vara skönt för mig och få sova vidare en gång av skriken :p

Godnatt

Kommentarer
Postat av: inger

Men de va ju gott iaf. Kram

2012-08-31 @ 22:42:30
Postat av: jessica

Bild på pippi tröja :O vad är de?

2012-09-01 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0