Längtar efter vår bebis

Jaa de sitter jag och gör nu..
älsklingen är på jobb och slutar 2 idag så snart kommer han hem, har lagat äggsmör som han velat ha hur länge som helst :)
Men iaf sitter och kikar på mamma lådan, kommer få 2011ans dom byter 2012ans i augusti så kommer väl inte hinna få den antar ja ;p Men vad spelar de för roll?
asså kolla allt de här får man gratis!!
Jag blir nästan lipis (som vanligt) Tänk att man får alla dom här fina sakerna :D och kläderna i olika storlekar..
ojoj :D
http://www.kela.fi/in/internet/svenska.nsf/NET/010403100821MP
Tycker halaren på första bilden ser så mysig ut..
Jag längtar tills vi får hem den :)
Ska fara till svärmor och se på babysängen hon har och ta hem den då om den e fin :)
Har kollat på ikea nu också på lite saker vi vill ha hem så någon helg blir de väl en trip dit också :p
bara 18 veckor kvar sen sitter ja här med en liten en :)
jag längtar!!
påtal om längtar, jag längtar tills ja får äta brie ost på paprik kex med en kräftstjärt
de e no de första vi ska köpa när vi kommer från BB ;)
Bebis blir förresten bara vildare och vildare :D imorse när ja vakna så satt ja handen på magen och kände 3 snabba sparkar efter varandra, lilla gulle bebisen <3
PussochKram

Kommentarer
Postat av: Jenny

åhh vad mysigt gullebebis! :D

men faktiskt jo, många och fina saker! :)

puss!

2012-04-05 @ 15:53:48
Postat av: Johanna

mysigt:)

2012-04-05 @ 16:34:13
Postat av: Carola

Ååh nu "åkte jag tillbaka" i tankarna till den där tiden..så mysigt och härligt och spännande!! :) Jo det är så roligt att få hem mammalådan o titta på alla saker, verkligen fina!

2012-04-05 @ 20:37:26
Postat av: Carola

Har du funderat nå mer på förlossningen ännu förresten? :)

2012-04-05 @ 20:38:04
Postat av: Mimmi

det var inte dåligt det där!

herregud vad man får saker!?:O

2012-04-06 @ 08:17:04
Postat av: Sara

Jaaa de e så kul man vill att de ska bli augusti nu :) eeh jo de där med förlossningen kommer över mig ibland att skitt ja e gravid, ja kommer trycka ut en ungen mellan benen och de kommer ta så jäävla ont.. men då har ja en lugnande karl som kramar mig och säger de kommer gå bra ;p <3

2012-04-06 @ 08:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0