bebis updatering

Jaha lite bebis update igen då :)
här om dagen tog jag kort på magen liggandes för ja tyckte ja kände mig så smal när ja låg ner.. HAHA jo men bullshit..


                                                           Inte sådär jätte smal sku ja säga :p

och det insåg jag ikväll när jag och mimmi var och simmade, vi simmade 1 km :)
Men då när man såg sig i spegeln och med sidan till så JÄVLAR vad magen har växt.. det känns som den växer massor dag för dag och det ser ut så oxå, men det är okej för snart (17 veckor) kommer en liten skrutt till oss :D

japp köpte ett babygym idag också :) från köp och sälj bara 6 euros :)
Gulligt! tvätta upp de bara så e de perfekt :)










Jobbar inatt för första gången på läääänge, har den här och 2 till sen e de inga nätter kvar för mig, känns skönt..
Imorgon ska ja förhoppningsvis sova längre än 12 :p

Känner mig pissnödig HELA TIDEN nu också man kommer ut ur toaletten så e de så man vill vända och gå igen..  Liiite jobbigt på nätterna :P

ja godnatt på er som får sova
PussochKram

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysmagw:) tänk att de bara är 17 veckor kvar.. Tiden går fort!!:)

Men då inser man hur kort sommaren är:( men bebis!!!:)

Ja fy fan för d där att måste kliva upp varje natt för att kissa.. Jag har haft så sedan vecka 8.. Så ska man yrvaken ta sig till toan haha:)

2012-04-17 @ 11:56:57
Postat av: sara

jo ja har också haft att ja hela tiden måste kissa sen riktigt tidigt men nu börjar de bli värre :P

2012-04-17 @ 23:35:02
Postat av: Johanna

Ja de börjar säkert trycka på mer och mer:)

2012-04-18 @ 15:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0