Jag älskar dig!

har ni känt den känslan jag känner just nu? när man vet att allt är så perfekt som de bara kan bli. det pirrar i hela kroppen och man kan nästan känna vingslagen från fjärilarna som far runt i magen när jag tänker på eller ser den underbaraste människan på denna jord..
trodde ALDRIG jag skulle få vara med om riktig äkta kärlek, trodde ALDRIG att jag skulle få känna mig så speciell och älskad som ja gör nu ALDRIG!

men i mars 2010 kom han in i mitt liv och visade mig vad riktig äkta kärlek är. vi har redan varit med om så mycket och har massor med planer för framtiden, stora och små..

i vissa förhållanden brukar fjärilarna och allt pirr försvinna men inte i de här förhållande inte för mig någonsin jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går och bara lyckligare för varje dag ja får vara honom.
är så glad att ja äntligen hittat kärleken i mitt liv för det har ja och de vet ja de känns i hela kroppen. skulle aldrig göra något mot honom eller göra något som kan riskera att förlora honom, för mig är han allt. mitt hjärta Joseph <3                                                     




Kommentarer
Postat av: Linn

Ni passar perfekt! Som handsken kan man säga! Ni är så ur gulliga mot varandra också! :)

2011-12-05 @ 16:45:19
URL: http://linnpic.blogspot.com
Postat av: Sara

Tack vad gullig du är :)

2011-12-05 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0