7 november 2011

Sitter på jobbet, men om 3 timmar får ja gå hem och tutta :D mysa ner mig bredvid hjärtat :)
Sen är ja ledig till fredag då jag har ett morgonpass och sen ledig till måndag!! :D
Ska bli skönt. Blir och fara till stugan i saltvik en sväng iaf, öppen brasa se på film och bara mysa med gåbben min =) Och rex älskar ju att vara där när han kan springa löst och busa hela dagarna och sen komma in och också lägga sig framför brasan :) Kärlek

idag har ja vart på massa promenader, eller 2 stycker :p
var till johanna och peters stuga och jag johanna och rex tog en promenad och pratade av oss lite, sen gick vi in i stugan och tog en varm kopp te. Mysigt

for hem och käka lite och så vidare till stan till mimsan vi gick också på promenad genom stan och lite hit och dit, vi pratade också av oss :)
så for vi till henne och slängde oss på soffan tills de var dags för mig att fara på jobb.

Inget halloween firande blev de för oss heller..
i fredags var ja och red på sleipner för sista gången, sen hem och på middag till fina med gisela gulle och ola :) drack lite vin och tjattra på..

I lördags var vi till park jag gulle, josefin, stefan tessan tuva, macke johanna, macke fyllde ju år förra helgen så vi for ut och åt och firade han lite :) Efter det for vi till kungsö och spelade kort och drack ett glas vin :) Trevligt Tuva har blivit så söt och stor :) sträcker fram händerna när hon vill upp till någon och vinlar när man säger hejdå osv.. synd att dom inte bor närmare :/

Nåå nu ska ja se om de kommit upp någge spännande på tv3play som man missat :)
PussochKram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var riktigt trevligt. Får bli promenad nästa vecka igen tycker jag!!=)

2011-11-10 @ 18:16:38
URL: http://johannarosenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0