Hästtjejer

yess ikväll har ja vart till sleipner och kikat på Gisela och Fina när dom hoppa, kuuul :D dom var duktiga..
och jenny hade ja med mig också, Och Rex men han bara gnällde och kunde inte sitta still så han fick gå till bilen..
Gisela red Ivory och Fina Parking såklar :p
Efter dom ridit klart satte vi oss i cafe och åt kladdkaka och så sen hem till hammarland med hundin och så iväg på jobb igen..
Nu sitter ja här ensam i mörkret..
jag vill verkligen hem nu asså.. har bara sovit 2 timmar idag på dagen, får inte sömn när ja vakar..
jag är trött i ögonen men när ja stänger dom så snurrar allt möjligt på och ja vrider och vänder på mig :/

Nåja här kommer lite bilder från kvällen, suddiga men de får ni leva med blir aldrig bra i ridhus :)



Jenny              Fina och parking             parking e fin                Gisela och Ivory            VI
 


Hopp                                 Landar                      fina och parking                 Spök hästen              spök hästen 2



Inte så bra bilder som sagt men någge iaf:)
ojoj klockan e bara kvart i 1 och vad ska ja göra hela natten?

imorgon arken på personalmiddag och sen rojva där nere:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jöstas vad gulliga vi var ;P

2011-12-17 @ 00:34:45
URL: http://barajennys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0