Grattis!

Grattis brorsan som fyller år idag synd att han bor i sverige så man inte kan fara och äta tårta ;p
Var nog bjudna dit i helgen men jobbade ju så de gick inte.. Nå dom kommer ju hem i jul så får träffa dom då.. Pussa på lilla tuva tjejen <3



Idag är det måndag men ja har fredag i huvve vet inte varför men känns som så..

Igår var ja på jobb 11-19 och de går magsjuka på jobbet, plus att syster yster har det.. Men ja hoppas verkligen att de hoppar över mig, har inte haft de på skit länge och klarar mig bra utan :)

Har vart till stallet och underbara Bob idag också, han var ute på en tur när ja kom någon som red extra, så ja hoppade upp barbacka på smirrel ist.. skrittade iväg och efter en stund mötte vi bob och gänget så då hoppade ja av och bytte till han, red i western sadel idag :)
Vi for ner till kohagen tog galopp från skritt, han var duktig och busig ner med huvve och kicka :P hah gullebob:P  och sen på en lång grusväg i södersunda och fortsatte med galoppfattningar lite dom sista gångerna fattade han riktigt bra, samlad och fin, lyfte fötterna jätte fint :)
så är nöjd med dagens prestation. Nu var de också sista gången för johanna innan on åker till thailand så nu i 2 vckor får vi vara ensama..
Men min karl kommer med mig ha han lova ;p

Sitter och väntar på han nu när han kommer hem ska de lagas middag.. Pyttipanna tror ja de blir idag :p
Imorgon ska ja jobba extra, men de gör inget de e ju röd dag så ja kan gärna fara och tjäna lite extra pengar:)

ha de bra Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0