Dan före dan före dopparedan

Jag blir uppspelt av att de snart e julafton, med förhoppningsvis massa fina julklappar och god mat och oj :D
Jobbade idag till halv 4 så for ja hem och åt räksoppa. MUMS!

For till kungsö en sväng och sa hej till dom och så vidare till stan och träffa mimmi..
For upp med Julklappen åt gisela också, tror hon blev glad och uppskatta den iaf :)
Satt där åt lite candy och snacka skit..
Så kom just hem och väntar på att min karl ska komma hem någon gång sen.. hinner nog somna innan han dyker upp.

Igår var vi till park och käka hela stora familjen, vi börjar bli ett par stycken nu :P Det var riktigt gott och trevligt :)

Imorgon ska ja rida Bob igen och johanna e hemma.. Äntligen hon e saknad i stallet.. Nu slipper ja rida ensam mera.. :)
Och sen på kvällen blir de bingolotto för hela slanten, :D ser framemot att vinna  ;P haha

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

meen sara har du bara saknat mig i stallet då? Det hoppas jag verkligen inte!:P

2011-12-23 @ 06:05:41
Postat av: sara

hahah nej nej annars också såklart :P

2011-12-23 @ 14:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0