USCH!

http://www.rebekah.se/2010/03/11/monstret-utan-namn/

Jag säger som rebekah vem är det som är det riktiga monstret???
Hur kan människorna vara så onda?!
Dom här människorna borde inte då äga ett levande djur men tyvärr händer det överallt och det är HEMSKT!

Hur kan man stycka ihjäl, slå, misshandla och sätta sin älskade fyrbenta vän i en strid som går ut på att någon mister livet?
Att man ens kan tänka tanken att göra något sånt förskräckligt till den valpen man fått och uppfostrat.
När man tittar i deras ögon kan man ju inget annat än smälta.. Jag skulle aldrig kunna göra rex illa ALDRIG. Även om ja hade skaffat en hund för detta ändamål så när dagen kom sku ja aldrig kunna göra någge mot hunden.

Jag vet inte vad ja ska säga bara att ja HATAR folk som inte kan ta ansvar och ta hand om sina djur med kärleken som dom förtjänar.,. ska de vara så jävla svårt???



Nu till något helt annat
jag var till sverige igår med cindy var skit kul vi skratta hela dagen..

vi var till skopunkten, gränby,ikea och sen handla vi lite mat och kom ändå hem med tidiga.. =)
Jag köpte
Underkläder, H&M
Träningslinne, H&M
Kjol, Gina Tricot
5 par skor, Skopunkten
handdukar, skål, filtar från ikea

nicenice

Vi var nära döden flera gånger, Cindy såg 2 älgar precis vid vägen och vart jätte uppspelt, körde fort, hoppa och studsa fram i volvon,  "titta cindy de står någon på kobbaklintar", drive in, dyra harar, för stora/småa fötter osv vad vi höll på med :D

Sen på kvällen for ja direkt och red jag red Alice och vi höll på med svängar och bågar.. gick riktigt bra och det är såp kul när man har en "vettig" häst.. Asså som gör de man vill och de ser snyggt ut Också =)
och få jobba i galopp ja älskar att galoppera nu efter man har ridit kasper så mycket och det är annorlunda att rida ridskolehästar än privathästar..
jaa de e härligt iaf.. :D Längtar tills nästa vecka redan.´Då ska vi byta häst också :p

Jodå och rex blev så glad när ja kom hem igår, hade inte sett han på hela dagen.. hihi och sen imorse när ja vakna hade han hoppat upp i sängen och sov bredvid mig.. haha gullisen <3

Idag ska vi till hundgården och sen ska jag till kicke diddi och elias och hälsa på :)

De var allt för idag..
ha de bra pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0