Rex <3

Det är mörkt här, bara musiken från mtv och ljudet från knapparna när ja skriver hörs..
Sitter på jobbet, vakar..
Nu är klockan halv 5 och ja tyckr natten har gått jätte fort just var den ju 12.. :)

vad har hänt på sistone då? Jo
förra helgen kom stena och tessan hit.. var jätte kul och fara ut med dom.. blev tyvärr lite för mycket för mig. :p

I måndags var ja på step med Cindy och Jenny de var lika kul som vanligt eller hur cindy? =) haha
Tisdag var de zumba och sen bara hemma och hemma...

Onsdags så red jag.. Jag red lilla ponny pluto.. haha fyfan vad de e kul och rida ponnysar ibland.. turboponnyer ist för gubbgalopphästar :p
Nej men de var riktigt kul, gjorde hörnpasseringar och svängar och böjar.. gick inte så bra i början men sen gick de bättre :)
Gisel var med och kika hur de gick också.. det är kul att ha sällskap med sig..

Igår började lydnadskursen.. Det gick jättebra och fast rex var uppspelt och ville hälsa på dom andra så var han ändå koncentrerad tyckte ledaren :)

Vi gjorde bara lätta övingar nu örsta gången , sitt, ligg och kontaktövning.. Gick superbra, gjorde kanske 4-5 olika kontaktövningar och han klara alla galant :)

Nästa gång är på måndag då ska vi göra Sitt/stanna kvar och passitivitetsövningar! :)

Både jag och rex är lika uppspelta och tycker de är jätte kul med kursen :D

Var till tandläkaren också ska dra ut 2 visdomständer.. USCH!
Första på måndag som inte är någge farligt men den andra med kirurgi och de e ju lite värre.. fyfan..
hoppas de går bra bara.. :)


i onsdags var vi i hundgården också och de var 5 andra hundar där på samma gång :D Rex tyckte de var jätte kul att få busa med så många och imorgon ska vi ev. leka med izac 
Lite bilder därifrån!
    

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Supersoläraren :)

hmm stefan heter jag väl........ stena? haha

2010-03-28 @ 09:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0