Prat om allt och inget..

Godnatt!
Sitter på jobbet och ska jobba min andra natt sen e de bara en kvar och sen är ja ledig =)
Jag trodde 2½ män skulle börja nu men då först kommer Navy CIS! vilken besvikelse ja hade ju ställt in mig på 2 ½ män..
nåja får vänta en timme bara..
Har just käka vattenmelon.. och så har ja vindruvor med mig inatt igen. Åt en ask igår och så lär det gå en inatt.. Mums!

Igår var ja och cindy ut på promenad genom stan och sen sov ja lite och så åt ja lunch så var ja och handla med sofia och basse och sen for ja ut till hammarland och promenera med Fina och Zack som btw blir ett idag..
Grattis Zack  =)

Var dit idag också jag vaknade mitt i dagen och for efter en eat sallad.. Käkade upp den och sen stack ja till hammarland till Fina och Ted.. Ted lurade ut mig trodde de var fina ja messa med men de var ted från finas telefon.. Han sa att ja kunde komma dit innan vi for till Tanja men sen när ja kom dit var ju de lite onödigt :p
nåja vi for till tanja iaf där de bjöds på kladdkaka :D MUMS!
Snacka lite skit och så måsta vi fara men bestämmde att de måste vi nog göra oftare :D
Och Arvid, lilla söta Arvid! Så jävla gullig ville inte släppa honom myste och klädde på han.. :D

Sen var de hem i säng sov en stund och så måsta ja fara tidigatre på jobb till halv 8 ist för 9..
Men vad gör man inte för sina vänner! :)

Måste se ett avsnitt dhw nu..
Godnatt på er som får sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0