Operation!!

Jag var just till sjukhuset och pratade med en läkare om mina tonsiller som blir stora som grape frukter så fort ja blir lite sjuk!
Det visade sig att ja har en kronisk sjukdom i mina tonsiller inte konstigt att dom alltid är sjuka och att dom är ovanligt stora fast ja är frisk!
Dom har också massa ärr på sig "fickor" efter alla mina infektioner.. 
 
Ska nog bli skönt att ta bort dom men jag är lite rädd det är min först operation som ja gör och det är ju lite spännande..
Sen på kvällen får ja åka hem men måste ha någon som sover med mig på natten ;) haha någon som är frivillig? :p

Och så får man leva på glass och joggis och kalla soppor typ :)
men blir sjukskriven från jobbet 2 veckor.. booring..

Ikväll ska ja på jobb, börjar vaka och går av lördag morgon..

Ska på zumba imorgon och fredag :D ska med hellinä för första gången imorogn så ska vi se hur det är med henne annars är ju maria bäst så vi får se..

Sen e de helg :) Jobbar fredag till lördag natt och sen Lördag har ja också planer =)
Blir nyktert iaf..
Skönt!

Ha det bra puss på er!

Kommentarer
Postat av: Inger

Du skall se att de går bra att ta bort dina tonsiller. Kram

2010-03-10 @ 20:50:36
Postat av: Sara

Tack inger :) ja hoppas de.. kram

2010-03-10 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0