miiihih

Jag är uppspelt efter igår :D
Det var skit jävla kul att rida igen... hiihih :D
Det är verkligne de ja ska göra som Gisela sa..
Idag kommer bossen på jobb med mig så ja ska prata med henne om att inte jobba onsdag kvällar för dom ska de ridas på ;D
Gisela och Fina kom med och skulle titta på men Fina har ju parking på sleipner nu så hon sadlade honom och  kom med på lektion.. det var skit kul
like the old days..
Vi höll på med Sluta och ja har typ gjort de en gång men dom andra hade inte heller gjort de på länge så de var lugnt då var de inte bara ja som var tövvlig.. :p
Synd att ja inte kan rida nästa vecka då vakar ja och de vill ja inte byta bort..
Men sen efter de kan ja varje onsdag :D

Skulle ha jobbat kväll idag men blev ändrat igen så ja jobbar någon sorts mellantur 11-19 :p
Det är ju änså ganska skönt att sluta 19 ist för 21.30 :)
Och cindy skulle ta ut rex så de löset sig..

Tyxker snö´n kan försvinna nu så man kan gå i bara kjol och linne..
Tröttnar på snön nu.. usch :S

japp ikväll ska ja fara och säga hej till mimmi
Ha de bra puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul kul Sara! Jag sku o velat börjat, men det finns inte en chans att jag får det gå runt isf.. blääk

2010-03-04 @ 21:03:37
Postat av: Sara

Nej ja förstår.. men liksom ja tänkte att 90 euro måste ja väl har råd att unna mig själv i månaden så de får bli så :) man får väl kanske skippa någon helg på arken eller liknande om de behövs :P

2010-03-05 @ 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0