Happy face

Jag är riktigt glad just nu ja vet inte varför jag bara är det :)
Jag har en jätte fin och snäll hund som gör framsteg varje dag :D
Jag har världens gulligaste brudar som alltid ställer upp med tex hundvakt <3
Jag har ett jobb som ja trivs med och har så snälla och gulliga arbetskamrater :)
Jag trivs bra där jag bor 
Jag har tagit upp ridningen igen :D
och allt känns så bra nu..

har kollat på lite resor idag.. blir fan sugen :p
skulle vara skönt att komma bort till sol bad och få bo på hotell där andra bäddar sängen och gör allt åt mig :D

Idag vaknade ja halv 9 och solen sken och de var underbart väder så ja messade cindy och frågade om hon sku med på promenad. men inget svar! Vågade inte ringa ifall hon skulle sova eftersom hon vakade inatt..
Så jag fick gå för mig själv och rex då..
Var ute nästan en och en halv timme. Skönt!

Sen när ja skulle ringa heavenly hair och beställa tid till klippning gick det inte att ringa så ja starta om telefonen då hade ja fått 3 mess ett därav av cindy som ville gå ut och gå :O Haha så från morgone till klockan 12 har inte min telefon tydligen fungerat. :s
då hade gulle cindy suttit och väntat på att ja skulle svara.. Hon trodde ja var fitti och inte ville svara och ja trodde hon sov... åååh vad jobbigt och fel de kan bli ibland :p hha

Men sen for ja dit 1 iaf och pola tills ja sku på jobb..
och ikväll kom cindy hit med bullar som hon började baka idag när ja var på besök
dom var goda :D

Imorgon har ja bytt tur igen så nu har ja bytt turer måndag, tisdag,onsdag,torsdag och lördag.. haha men ja har väl inge liv så de spelar väl ingen roll :pBlir ju lite omjställningspengar iaf...

Jobbar hela helgen så inget raj raj för mig men de gör inget det är bara skönt faktiskt..

Imorgon blir de antagligne att jobba morgon och sofia ville gå med rex imorgon hon var en snabbis idag också..
du är söt som ställer upp och du med cindy.. <3

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Annalena

Hej Sara! Självklart får du länka till min blogg! :) Jag slänger in en länk till din blogg med! Ha det underbart och pussa Rex! :D

2010-03-06 @ 10:59:49
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0