29 mars 2008

2 år  sen idag!
de känns som de var igår..
Jag Fina och Carola var till stockholm och hälsade på Cindy och Jenny som hade deras praktik där..
28 mars for vi alla ut på krog och hade jätte kul..

29 mars steg vi upp och på vägen hem skulle vi hälsa på kjell jag ochj fina köpte varsin sten som det står "kärlek" och "energi" på.. Han skulle få kärlek och energi att klara cancern.. att övervinna den!

Men vi kom för sent 15 minuter.. Kanske var de meningen att vi inte skulle hinna?
Det kanske var meningen att vi skulle köra fel vägar, inte hitta dit direkt så vi slapp se de hela?
jag vet inte..
Jag kommer ihåg känslan, den kommer nog aldrig försvinna, men på ett sätt är ja glad att ja var dit annars kanske ja aldrig skule förstå att du lämnade oss..

Carola som satt i bilen coh väntade medans vi var inne fick köra ner till hamnen.. och vi åkte hem..

Yess Du är oerhört saknad och jag tänker på dig ibland och minns allt kul vi gjorde tillsammans..
hoppas du har de bra där du är nu så ses vi när ja kommer!

Would you know my name if i saw you in heaven?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0