vak och träning

Halå halåå

Sitter här med Linda på jobbet och ser på film.. Det är första natten ja vakar och imorgon ska ja göra det igen.. ja gör min inskolning nu och sen ska ja börja vaka ensam =)
Och jag som är så mörkrädd! jahadu sara lycka till!

Idag steg ja upp 9 och får till labben. Sen kom mimmi över och vi for ner på stan och gjorde massa ärenden.. ;)
hehe for hem, avancia och så jobbet..
Idag var de step och imorgon kör vi pilates och Fredag core :) nicenice..
har köpt månadskort nu så ja ska försöka hålla igång nu och inte ge upp sen. utan försöka ända fram!
Ja menar de e ju faktiskt snart beach 10!

har köpt en ny jacka åt rex idag också. En svart med silver reflex..
Han är jätte fin i den, först var de lite läskigt att gå runt i en stor prasslande jacka.. men de gick bättre sen bra han fick vänja sig :)
Bilder kommer upp snart..

I helgen vart de utgång.. Vart utslängd på fredagen för ja var tydligen för full men de tycker inte jag.. Och i lördags var de skoj men de e lite lite folk bara..

Jag är jätte glad idag... faktistk! :D
Min kropp och hjärta spelar fan med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0