Zombie?!?

Idag känner ja mig som en zombie, stackars Milla som jobbar med mig idag :p
ja har så mycket i huvuvdet nu som ja inte orkar tänka på egentligen och då blir man en zombie..

var på zumba med irene igår var inte alls lika kul som maries.. det är mera fart och "ungdomligare" med marie.. Irenes är mer lugn och för äldre så att dom kan hinna med.. Fick ja känslan av...
Gjorde samma steg typ 10minuter de var inte alls kul.. men har bokat tills på torsdag igen så ja måste väl gå då och på fredag ska ja med marie:D

Igår var ja på step också.. det är alltid kul det är btw också med marie.. hon är så bra inspererande och fartfylld man får motivation och vill träna..

Ikväll ska ja på poweryoga det ska bli spännande och prova på.. har ingen aning alls vad de handlar om.. ja skriver en utvärdering sen här :)

Oj vad ja ska träna den här veckan.. Loveli :)

Nu pratar dom om kärlek här.. Dom vill ha någon att åldras med.. ja vem fan vill inte de då?
undrar när allt kommer hända för mig.. barn hus osv.. Fast ja har inge bråttom men ja bara undrar vem som blir den lyckligen ;) haha
Men en sak undrar ja påtal om de här samtalsämnet, att ja undrar vad som menas med de är som hänt nu?? :s asså de e konstigt och man hänger inte riktigt med..
"Man måste bryta sig loss från vissa" säger dom nu 
Kankse det är det jag måste.. Det är väldigt svårt....

nåja nu ska ja sluta fundera på de.. jag längtar tills mars och  nästa lön när ja ska köpa skor, kanske lite kläder, och pierca mig ;D
Kommer någon med?

OCH kommer någon med och reser någongång??
Vi prata om de imorse att ja var så trött idag och att man ofta är det den här årstiden men ja tror ja är extra trött just nu eftersom varje vinter brukar vi fara bort men de gör vi inte i år..
Nu måste mans itta och häcka i den här jävla kylan!!
Skulle ju vart till USA men nej de blir inget.. Känner att ja sku villa härifrån.. bo på hotell göra massa roliga saker :)

Ha de bra allihopa..
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0