upp to date

Det var ett tag sen eller exakt en vecka sen..
Helgen var riktigt lyckad=)

Fredagen var vi hos mig och sen arken som slutade med efterfest och sovning hos mig..
Mimmi pampas janke och danne gick hem till mig och de var dom ja vaknade upp med sen på lördagen :p

Vi vaknade till och satte os i bilen och for till dinos och käka.. --> hem -->powenap-> fortsätta igen :D
mend e gick lite segare på lördagen gick inte riktigt lika bra in :p

Nu i veckan har ja obbat och jobbat.. sitter här nu inne på min andra natt och min sista natt..
Ledig lördag och sen har ja tagit extra pass på söndag de e ju alla hjärtans dag och vad ska ja göra då? nej ingenting så ja kunde ju lika bra jobba.. :p

Idag har ja köpt ny bäddmadrass.. SKÖNT!
och imorgon ska mamma boka USA resan.. ska bli sjukt kulk att träffa sis ;D de var inte igår precis.. hehe
och sofia ska ta hand om min bebis :D tack så mycket sofia <3

Nu ska ja se¨på män som hatar kvinnor äntligen :p

och imrogn har ja en spännande dejt med jansson ;D he ska bli kul ja sku oickså behöva men ja har inga pengar nu

ha de bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0