En härlig vinterdag!

jag hatar när man har skrivit ett långt och bra inlägg och så går man och tövvlar någge så det försvinner! :s

Iaf så var ja på poweryoga igår och de var ingenting för mig :P man ska vara smidig och mjuk i kroppen allt annat än vad jag är.. :p
Man började med att ligga ner på mage ___
Sen skulle man upp med bröstet som nör man stretchar magen __/
Och sen mitt i allt på 2 röda sekunder så stod alla på händerna och fötterna /\
Där kulle mans tå en evighet kändes de som och sen mitt i allt ner på mage igen och så höll man på sådär en stund..
jag däremot låg på mage och sen upp med bröstet de klara ja också av men inte att komma upp på alla fyra sådär bara mitt i allt.. nej j gick via knäna och sen upp, likadant ner alla andra typ"slängde" sig ner på magen medans ja också där gick via knäna :p

Nej ja tycker om saker med lite fart i som zumba som ja för den delen avboka imorgon de blir så jävla stressigt när ja ska på jobb också.. men de var inte med marie så de gör inget...

Jag och rex har vart hurtiga idag :)
Var ut och gick imorse med sofia i de härliga vädret.. Solen sken och några snöflingor föll ner..
Vi gick till hujndgården och sen hem igen.. Jag låste ut mig också så mamma fick komma till hundgården med nyckeln :P hah typsikt!
Var jätte kul rex gick lös i princip hela promenaden fast de var massa folk som gick och han lyssnade jätte bra stanna när man sa åt han att stanna osv.. :D STOLT!!  Duktig vovve <3

lunchade på eat med sofia Mums!
och hann bara i princip komma hem så ville johanna ha med oss på isen och såklart kom vi med.. men de var inte som vi tänkt oss de var massa djup nö och ingen plogad väg mera.. så vi for därifrån ganska snabbt..

Och efter middagen ville fina komma till stan och gå en promenix med vovvarna,  så vi har vart ute mycket idag..
har också hunnit med lite hjärgympa.. gömmde godis under en burk och så skulle han få fram det han höll på en stund men förstod ganska snabbt hur han skulle få fram de goda :)

jag längtar efter min säng :p bara 6 timmar kvar nu.. klockan 5 börjar ju hockeyn kanske man ska se lite på den..

I helgen blir det väl att inta lite alkohol.. med ostbricka och annat mysigt :)

Jag längtar tills våren ich snön försvinner då ska pappa laga en springpole åt rex hemma hos dom, jätte bra träning för hundens nacke, rygg och bett!


Hoppas ni sover gott i era sängar där hemma..
Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0