Desperate housewives

Jobbar sista natten inatt.. Nu när man kommit in i de och vant sig att man ska vara vaken på natten så¨ska man plötligt sova på nätterna..
har vakat hela helgen så har vart en vit helg :)

vart ut och gått medrex johanna och labben dennis i skogen i gottby.. släppte dom lösa så dom fick springa av sig lite.. :)
Rex var som vanligt hyper i början men sen gick de bättre.. Det var typ snö upp till knäna där vi gick och lille rex försvann nästan.. :p
Jätte kul att de går bra mellan dom..

Har inte blivit s¨å mycket träning den här veckan bara i måndags..
men imorgon ska ja och på tisdag och på onsdag
På torsdag fyller ja år och ska väl äta lite tårta hemma kom över om du vill ha en bit :p

Annars är det skitbra med mig och mitt liv jag trivs jätte bra som det är nu.. hihi :D


var till mimmi på romantisk middag idag spagetti med sås.. Gott!
och så vart de efterrätt :)

Nu har ja sett 2 avsnitt av dhw (tror ja ni brukar förkorta de) och ja trodde de sku vara bättre än det är.. men ja ska ge de en chans och kolla hela säsongen.. så nu ska ja fortsätta mitt dhw rejs..

Hoppas ni sover gott i era sängar =)
jag ska vänta på att Cindy och Camilla kommer och avlöser mig om 4 och en halv timme då får ja fara hem och krypa ner under täcke..
och nu den här veckan jobbar ja bara tors och fre :)
Ha Det Bra ! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag håller helt med dig om dhw, första avsnittena e bara konstiga och man e inga alls sugen att se:P men de bli bättre och bättre, sen kommer du inte kunna sluta :D

2010-02-01 @ 07:18:35
Postat av: Camilla

Var "efterrätten" god?

Kram Camilla

2010-02-02 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0